» Dzisiaj jest czwartek, 10 października 2024 roku | |
AKTUALNOŚCIREWITALIZACJASOWASPICHLERZ POLSKIEGO ROCKASCHRONISKOKONTAKTRODOKONTROLA ZARZĄDCZAPRZETARGIKONKURSYWYSIEDLENIAWielkopolska rowerem |
»
Konkurs na stanowisko specjalisty ds. edukacji i kultury w Muzeum Regionalnym
|
WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
z dnia 22 października 2012 r.
dotyczące Konkursu na scenariusz cyklu filmów dokumentujących historię festiwali muzyki rockowej w Jarocinie (20 edycji jarocińskiego festiwalu)
Zamawiający zamieszcza poniżej zapytanie dotyczące ogłoszonego konkursu, jakie wpłynęły dnia
19 października 2012 r. oraz wyjaśnienia dotyczące pytania.
„1. W konkursie jest wskazana kwota maksymalna realizacji: 292.800 zł, punktacja za kosztorys przewiduje 0-30 pkt.
- Jakie będą kryteria oceny budżetu? I co wpływa na uzyskanie maksymalnej ilości punktów?
Czy najniższy budżet otrzymuje najwięcej punktów? Czy też budżet, który "wykorzystuje" maksymalnie przewidzianą kwotę (bo np. dzięki wykorzystaniu pełnej kwoty użyje się droższych, ale ciekawszych filmowych środków wyrazu, zakupi więcej archiwaliów itp.)?
2. Prawa do archiwaliów.
Muzeum jest prawdopodobnie w posiadaniu wielu materiałów archiwalnych, ale wiele materiałów trzeba będzie prawdopodobnie zakupić.
- Czy archiwalia będące w posiadaniu Muzeum - podlegają wycenie i włączeniu w kosztorys?
- Czy jest odrębny budżet na zakup archiwaliów?
- Kto będzie dokonywał zakupu praw do archiwaliów? Czy firma producencka czy też Muzeum?
- Prawdopodobnie dla Muzeum ceny za użycie archiwaliów byłyby inne niż dla producenta.
Ta część kosztów zasadniczo zmienia budżet filmów oraz bezpośrednio wpływa na prace scenariuszowe, więc jest bardzo ważne uzyskanie tej informacji już teraz.
3. Producent ma obowiązek "przenieść wszelkie majątkowe prawa autorskie na wszystkich polach eksploatacji..."
- Czy rzeczywiście zakup np. archiwaliów ma dotyczyć wszystkich pól eksploatacji, filmy będą pokazywane w telewizji/internecie? Ewentualnie gdzie jeszcze? Terytorium: Polska czy świat też
(zmienia to zasadniczo cenę licencji)?
1. Kryteria oceny budżetu przewidują od 0-30 pkt., gdyż cena nie jest dla nas głównym wyznacznikiem. Jeśli kosztorys będzie ubogi (ze względu na oszczędności dotyczące materiałów archiwalnych), to wiadomo, że zawartość merytoryczna i dokumentacyjna filmów straci na jakości,
a za to przyznajemy od 0-50 pkt. Jedno wyklucza drugie.
Przewidywana kwota na to zadanie to środki unijne. Jeśli ich nie wykorzystamy, będziemy musieli je zwrócić. Najważniejsze, aby zmieścić swój budżet w sugerowanej kwocie. Podczas oceny komisja przede wszystkim doceni zawartość merytoryczną i dokumentacyjną oraz walory estetyczne i wizualne zaproponowanych scenariuszy. To w sumie do zdobycia aż 70 pkt.
2. Muzeum w tej chwili nie posiada żadnych archiwalnych materiałów filmowych.
Archiwalia muzealne to plakaty, zdjęcia, art. prasowe, ocenzurowane teksty, nagrania zespołów
zgłoszonych do konkursów, karnety, dokumentacja poszczególnych edycji itp., które bezpłatnie
możemy użyczyć na potrzeby scenariusza.
Nie posiadamy odrębnego budżetu na zakup archiwaliów.
Zakup praw do archiwaliów jest kosztem dla producenta.
3. Na chwilę obecną filmy zostaną wykorzystane na potrzeby ekspozycji stałej w „Spichlerzu Polskiego
Rocka”.
Telewizja i internet to plany przyszłościowe, ale prosiliśmy, aby wymogi techniczne już na tym
etapie uwzględniały nasze dalsze plany. Zakup np. archiwaliów ma dotyczyć tylko pól eksploatacji na
potrzeby „Spichlerza Polskiego Rocka”.
Terytorium to Polska.
W imieniu Zamawiającego: Julia Rzepka
WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
z dnia 18 października 2012 r.
dotyczące Konkursu na scenariusz cyklu filmów dokumentujących historię festiwali muzyki rockowej w Jarocinie (20 edycji jarocińskiego festiwalu)
Zamawiający zamieszcza poniżej zapytanie dotyczące ogłoszonego konkursu, jakie wpłynęły dnia
17 października 2012 r. oraz wyjaśnienia dotyczące pytania.
„Czytając wytyczne do przygotowania scenariuszy, mamy pewną wątpliwość co do zapisu: "Cel: (...) Próba udokumentowania i skomentowania (...) najważniejszych wydarzeń poszczególnych edycji festiwalu". Czy oczekują Państwo, aby narracja filmów przebiegała chronologicznie, dokumentując poszczególne, konkretne edycje festiwalu, czy też możemy sami dokonać podziału na zagadnienia tematyczne?
I drugie pytanie: Czy "skomentowanie" oznacza tutaj komentarz odautorski, tzw. lektor, czy rozumieć to ogólnie, że temat może być komentowany ustami osób wypowiadających się
w filmach?
Pozostawiamy Państwu totalną dowolność. Oczekujemy, iż to Państwo dokonają podziału na zagadnienia tematyczne i sam pomysł na ukazanie historii muzyki jarocińskich festiwali, chronologiczny czy też nie.
”Skomentowanie” proszę rozumieć ogólnie. Forma jest w Państwa gestii.”
WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
z dnia 17 października 2012 r.
dotyczące Konkursu na scenariusz cyklu filmów dokumentujących historię festiwali muzyki rockowej w Jarocinie (20 edycji jarocińskiego festiwalu)
Zamawiający zamieszcza poniżej zapytanie dotyczące ogłoszonego konkursu, jakie wpłynęły dnia
17 października 2012 r. oraz wyjaśnienia dotyczące pytania.
„Czy filmy będą wyświetlane na stanowiskach indywidualnych, czy na dużych ekranach?
Czy autorzy scenariuszy sami podejmują decyzję co do liczby filmów i ich metrażu?
W przyszłości filmy będą na pewno wyświetlane na dużych ekranach. Prawdopodobnie ich zawartość będzie dostępna w kioskach multimedialnych w muzeum Spichlerza (odcinki).
Autorzy scenariuszy sami podejmują decyzję co do liczby filmów i ich metrażu. Tak jak zaznaczyliśmy, scenariusz powinien uwzględniać minimum 4 filmy po min. 20 min. każdy, ale jest to dość elastyczny zapis. Może będą Państwo uważali, iż to ma być np. 6 odcinków kilkunastominutowych albo 7 dziesięciominutowych itp. Pozostawiamy tutaj dowolność autorom.”
Lista zaproszonych do złożenia prac konkursowych
Na podstawie § 6, punktu 18 Regulaminu konkursu na scenariusz filmów dokumentujących historię muzyki rockowej w Jarocinie (20 edycji jarocińskiego festiwalu) ogłaszam listę wnioskodawców, którzy w terminie złożyli wszystkie wymagane dokumenty oraz zostali zaproszeni do złożenia prac konkursowych:
POSITIVE MEDIA
ul. Szeherezady 33
60-195 POZNAŃ
SG24
ul. Głogowska 108/6
60-263 POZNAŃ
BARTON FILM
Plac Inwalidów 7/14
30-033 KRAKÓW
Ewa Olbrychska
ul. Bruna 34/40
02-594 WARSZAWA
TVP S.A. O/Poznań
ul. Serafitek 8
61-144 POZNAŃ
JUZZ MEDIA
Sebastian Juszczyk
ul. Grodkowska 47/4
48-300 NYSA
WIELKOPOLSKA TELEWIZJA INTERNETOWA Sp. z o.o.
ul. Kleczewska 37
62-510 KONIN
TOFI PRODUCTIONS S.C.
ul. Czeczota 33/3
02-607 WARSZAWA
Jarosław Murek
Os. Czwartaków 22/41
62-020 SWARZĘDZ
VIDIFILM
Alicja Schatton
ul. Wolności 13
42-674 ZBROSŁAWICE
„GREGORYS’S VISIONS”
Grzegorz Sadurski
ul. Dankowicka 22A
01-987 WARSZAWA
WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
z dnia 8 października 2012 r.
dotyczące Konkursu na scenariusz cyklu filmów dokumentujących historię festiwali muzyki rockowej w Jarocinie (20 edycji jarocińskiego festiwalu)
Zamawiający zamieszcza poniżej zapytanie dotyczące ogłoszonego konkursu, jakie wpłynęło dnia
7 października 2012 r. oraz wyjaśnienie dotyczące pytania.
Mam pytanie. W regulaminie konkursu jest podany warunek uczestnictwa w konkursie:
„co najmniej 1 (jedną) produkcję materiałów programowych przeznaczonych do emisji w telewizji lub internecie, odpowiadający rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot niniejszego konkursu, tj. wykonał według indywidualnego, uprzednio złożonego i zaakceptowanego scenariusza materiały filmowe o wartości minimum 30 000 zł.”
Jak rozumieć sformułowanie „produkcja materiałów programowych”? Czy chodzi tutaj o cykl filmów lub form filmowych, czy też może być to jeden wyprodukowany film przeznaczony do emisji w telewizji?”
Chodzi oczywiście o jeden wyprodukowany film, przeznaczony do emisji w telewizji lub internecie.
W imieniu Zamawiającego: Julia Rzepka
ogłoszenie
regulamin konkursu
załącznik 1
załącznik nr 2
załącznik nr 3
załącznik nr 4
załącznik nr 5
załącznik nr 6
załącznik nr 7
Dnia 29 sierpnia 10212 r. odbyło się posiedzenie jury konkursowego powołanego do przeprowadzenia konkursu na stanowisko koordynatora projektu „Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie” w następującym składzie:
Do konkursu przystąpiło 6 kandydatów.
W wyniku weryfikacji złożonych dokumentów oraz rozmów kwalifikacyjnych przeprowadzonych z kandydatami jury konkursowe postanowiło powierzyć obowiązki koordynatora projektu „Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie” Pani Julii Rzepce.
Uzasadnienie:
Kandydatka wykazała się dużą znajomością istoty projektu, jej atutem była również wszechstronna wiedza dotycząca możliwych źródeł finansowania powstającego Spichlerza Polskiego Rocka. Wiedza ta poparta jest wieloletnią praktyką w pozyskiwaniu Śródków zewnętrznych na potrzeby Stowarzyszenia Miłośników Ziemi Nowomiejskiej. Kandydatka posiada niezbędne doświadczenie zakresie koordynacji projektów, organizacji kampanii promocyjnych oraz prowadzenia i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Członkowie jury:
Hanna Szałkowska – przewodnicząca
Agnieszka Rybacka – członek
Sebastian Pluta - członek
Konkurs na stanowisko koordynatora projektu "Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie"
» Rozstrzygnięcie konkursu na opracowanie koncepcji ekspozycji stałej
Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie
Jarocin, 28 listopada 2011r.
Lista zaproszonych do złożenia prac konkursowych
Ogłoszenie o konkursie na projekt ekspozycji stałej Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie
Jarocin, 17 marca 2011r.
Do pobrania:
Regulamin konkursu na wykonanie projektu logo Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie
Karta zgloszenia do udzialu w konkursie na wykonanie logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie
Odpowiedzi na pytania zadane do Regulaminu na wykonanie projektu logo Spichlerza Polskiego Rocka w Jarocinie